12 Hour Store - iZettle teki kuuden pienyrittäjän unelmista totta
Me Miehet /
Lasse Örling
/
19.11.14
/
|
Nykyisessä brändisuuntautuneessa bisnesmaailmassa pienten yritysten on yhä vaikeampi päästä suurten brändien rinnalle myymään omia tuotteitaan tai palvelujaan. Suuret kansainväliset brändit dominoivat ostosalueita ympäri maailman. Tällaiset ostosalueet ovatkin useimmiten pienten yritysten ja yrittäjien saavuttamattomissa.
Mobiilimaksujärjestelmiä ja -palveluja tarjoava ruotsalainen iZettle kutsui lokakuun viimeisellä viikolla kuusi brittiläistä pienyritystä avaamaan ikioman lippulaivamyymälänsä Lontoon sydämessä sijaitsevalle Britannian suurimmalle ja vilkkaimmalle ostoskadulle - Oxford Streetille - 12 tunniksi kerrallaan. Tällä kuusi päivää kestäneellä 12 Hour Store -tempauksella iZettle halusi muistuttaa yrittäjiä, että jopa suuret kansainväliset brändit ovat aikanaan aloittaneet pienestä.
iZettlen 12 Hour Store -tapahtuma oli menestys niin asiakkaiden kuin yrittäjien keskuudessa. Suosio ylittikin kaikkien kuuden pienyrityksen odotukset. Tapahtuma ei tehnyt yrittäjien unelmista totta ainostaan Lontoon Oxford Streetillä sijaitsevan fyysisen liiketilan muodossa, vaan antoi myös huikean henkisen sysäyksen liiketoiminnan kehittämiseen.
12 Hour Store -tapahtumaan osallistuneiden yritysten ja asiakkaiden välisen korttimaksuliikenteen sujumistesta vastasi iZettle, jonka mobiilimaksupalvelut ja -sovellukset kortinlukijoista kassakoneisiin mahdollistavat korttimaksujen vastaanottamisen missä ja milloin tahansa älypuhelimella tai tabletilla.
Artikkeli toteutettu yhteistyössä iZettlen kanssa
Lähetä kommentti