Me Miehet

on nyt Mies24

Mies24.com on miehille suunnattu ajan hermolla liikkuva verkkosivusto. Mies24.com -sivustolta voit lukea juttuja muodista, trendeistä, viihteestä, hyvinvoinnista, ihmissuhteista ja kaikesta muusta mitkä kuuluvat nykyaikaisen miehen elämään.

www.mies24.com

Copyright © Me Miehet | Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger
Design by WebSuccessAgency | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com
Sisällön tarjoaa Blogger.
Sports men 300x250

OTA YHTEYTTÄ

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *

OTSIKKO

MUOTI JA TYYLI

RUOKA JA JUOMAT

LIFESTYLE

FUCKING TRENDY UUSIMMAT

AUTOT


Men 728x90

VROOM MAGAZINE - UUSIMMAT

VIIHDE

VIIKON SUOSITUIMMAT

PÄIVÄN HUPIHETKET

MUOTI JA TYYLI

PUKEUTUMINEN

Men Premium 468x60

Mercedes-AMG GT on urheiluauto kaikkein aidoimmillaan

Mercedes-AMG GT:ssä yhdistyvät todellisten urheiluautorakastajien tärkeimmät kriteerit: henkeäsalpaava coupémainen muotoilu, tinkimättömät sporttiset sisätilat ja äärimmäinen suorituskyky niin katu- kuin rata-ajossakin.

GT on toinen automalli, jonka Mercedes-AMG on kehittänyt täysin itsenäisesti. Aikaisemmin yhtiön osaamista on esitelty SLS AMG –mallissa.

Muotoilu: GT henkii joka solullaan tinkimätöntä suorituskykyä

Mercedes-AMG GT henkii tunnetta ja läsnäoloa vahvemmin kuin mikään toinen vastaava aikaisempi malli. Sisätilojen suunnittelu, käsityömäinen osaaminen ja matkustamon aidot materiaalit vahvistavat mielikuvia ”modernin luksuksen” uudesta tasosta. Pitkä keula, kolmiulotteinen timantinkuvioinen jäähdyttimen säleikkö, Led High Performance –ajovalot ja laajat tuloilmanaukot luovat keulaan jäljittelemättömän, auton suoritusarvoja korostavan Mercedes-ilmeen. Takana suuntavilkut on toteutettu kummallakin puolella 18:lla led-polttimolla.
Mercedes-Benzin urheilumalleille tyypillinen muotokieli, joka on saanut vaikutteita ilmailuteollisuudesta, on viety GT:ssä entistä pidemmälle. Kojelauta avautuu matkustajien eteen lentokoneen siiven tavoin, ja sen keskelle on sijoitettu vapaasti seisova monitoiminäyttö. Keskellä on neljä ja kojelaudan molemmissa päissä yksi spottivalo-tyylinen tuulettimen aukko.
Vahva keskikonsoli on kuin suoraa lainaa rata-autojen kilpailuluokista. Keskikonsolissa AMG Drive Unit - hallintanäppäimet on järjestetty V-kirjaimen muotoon samoin kuin sylinterit V8-moottorissa. Vasemmalta löytyy punaisena hehkuva moottorin käynnistys- ja sammutuspainike. Putkimaisen nopeusmittarin asteikko yltää 320 kilometriin saakka.


Moottori: Äänimaailma ja suorituskyky tiukassa tasapainossa

Mercedes-AMG GT osaa koukuttaa kuljettajan jo paikallaan seisoessaan. Lopullisesti kuljettajan ja matkustajan pulssit kiihtyvät käynnistyksen hetkellä, kun 4-litrainen AMG V8 –biturbomoottori herää eloon ja antaa ensimmäiset vihjeet suorituskyvystään. Moottori on kehitetty erityisesti GT-mallia varten ja edustaa Blue Direct-moottoriperheen uusinta kehitysversiota. Se täyttää Euro 6 –päästönormit.
Uutuusmoottorin suorituskyvyn takeena on kaksi turboahdinta, jotka on poikkeuksellisesti sijoitettu V-moottorin sisään. Järjestelyä kutsutaan nimellä ”hot inside V". Sitä ja kuivasumppuvoitelua käytetään GT-mallissa ensimmäistä kertaa urheiluautojen historiassa. Etuja ovat moottorin kompakti koko, ahtimien optimaalinen reagointikyky sekä alhaiset pakokaasupäästöt. Moottorissa käytettävä kuivasumppuvoitelu varmistaa öljyn riittävyyden silloinkin, kun moottoriin ja autoon kohdistuu voimakkaita poikittaisia kiihtyvyysvoimia. Moottori on voitu myös sijoittaa alemmas, mikä parantaa auton painopistettä ja käsiteltävyyttä.


Mallisto: Kaksi versiota suoraan urheiluautomaailman huipulle

Huippunykyaikainen V8-moottori, vain 231 kiloa painava ja 90-prosenttisesti alumiinista valmistettu kori, poikittain taka-akselille sijoitettu 7-vaihteinen AMG Speedshift DCT 7 -kaksoiskytkinvaihteisto, tasauspyörästölukko, kevyt alumiinirakenteinen urheilujousitus, magnesiumista valmistettu etuakselisto ja pienimmillään vain 1540 kilon omapaino varmistavat, että uusi Mercedes-AMG GT täyttää vaativan urheiluautoharrastajan vaatimukset. Painonjako etu- ja taka-akselin välillä on ihanteellinen 47/53 %, ja auton teho-paino-suhde on pienimmillään vain 3,3 kiloa/hv.
GT-mallistossa ovat tarjolla kaksi tehovaihtoehtoa, GT-mallin 462 hevosvoimainen sekä GT S -mallin 510 hevosvoimainen. GT-mallin huippunopeus on 304 km/h ja GT-S -mallin 310 km/h. Kiihtyvyys 0 - 100 km/h GT-mallilla 4.0 sekuntia ja GT-S -mallilla 3.8 sekuntia.
Mercedes-AMG GT:n vakiovarusteena on mekaaninen taka-akselin lukko, joka varmistaa erinomaisen pidon ja turvallisuuden kaikissa ajo-olosuhteissa. GT S –mallissa vastaava lukko on sähköohjattu, mikä nopeuttaa reagointia olosuhteiden muuttuessa. GT S:n vakiovarusteisiin kuuluu myös AMG Ride Control –urheilujousitus sähköisesti ohjatulla vaimennusteholla. GT-malliin sen saa valinnaisvarusteena.

ACC (AMG Chassis Controller)

Lisävarusteena on saatavissa AMG Dynamic Plus –paketti, joka sisältää mm. uuden AMG Chassis Contollerin (ACC). ACC jäykistää moottorin ja vaihteiston runkokiinnitykset sähköisesti ajodynamiikan niin vaatiessa. Mukavaan ajeluun pehmeämpi kiinnitys, joka imee moottorin värinät ja urheilulliseen ajoon tiukka kiinnitys, joka parantaa ajotuntumaa ja suorituskykyä.


Varustelu: Suorituskyky ei merkitse tinkimistä turvallisuudesta

Uuden Mercedes-AMG GT:n vakiovarusteisiin kuuluu kahdeksan turvatyynyä ­– muun muassa polviturvatyynyt sekä kuljettajalle että matkustajalle ­– sekä seuraavat aktiiviset turvajärjestelmät: Collision Prevention Assist Plus –törmäyksenestoavustin, Adaptive Brake –jarrujärjestelmä, Attention Assist –vireystila-avustin sekä rengaspaineen valvontajärjestelmä. Valinnaisvarusteena autoon saa esimerkiksi adaptiivisen kaukovalojärjestelmän, Parktronic-pysäköintiavustimen, peruutuskameran ja kaista-avustimen.
Vakiovarustukseen kuuluu myös komposiittirakenteinen jarrujärjestelmä. GT:ssä jarrulevyjen halkaisija on 360 (kaikki pyörät) ja GT S:ssä 390 milliä (edessä). Valinnaisvarusteena molempiin malleihin on saatavana kevyt ja pitkäikäinen keraaminen jarrujärjestelmä. Tällöin etulevyjen halkaisija on 402 ja takalevyjen 360 milliä. GT:n vakiorengaskoko on edessä 255/35 R19 ja takana 295/35 R19. GT S:n vastaavat koot ovat 265/35 R 19 ja 295/30 R20.
Veho Group Oy Ab

Lähetä kommentti